HTML

Ablak Ajtó Ablakabb

Blogolni kell, avagy: "Blogolare necesse est" Ablak, ajtó és árnyékoló témában meglehetősen sok tapasztalatomat igyekszem közkinccsé tenni itt.

Friss topikok

Linkblog

2009.11.28. 21:48 Ablakos Ő szintén

Őrségi motorostúra, ahogy BéZé látta...

avagy Vulcanriders forevőr :-)

Gyönyörű tavaszi péntek délutánon gyülekezett      márkatársaságunk a székesfehérvári tecso (tudom hogy kell írni, de nem reklámozom aztat) parkolóban. Fényes és nem igazán hangtalan vasainkat magunk is megcsodáltuk,hát még az arra járók. Itt az eddig csak virtuális ismerősökkel találkozhattunk végre. Rövid cigiszünet után elindultunk Őriszentpéterre a bandánk néhány tagja által már korábban kipróbált szálláshelyre, a  Fazekasnő vendégházba. Mire odaértünk, a hamarabb érkező dél-dunántúli csapattagok már félig elkészítették az áldozati birkapörköltet vacsorára.

Érkezés után Puby Górénkra rá akart dőlni a fa, de Ő megartotta azt:-)

A vacsi osztatlan tetszést aratott a nagyszámú húsevő motoros körében. Evés után jön az ivás és a tűz körüli beszélgetés. Ilyenkor a marcona külsőtől részben megszabaulva (sisakban nem könnyű pörköltöt enni, meg sörtöt inni!) kiből az értelem, kiből az érzelem bújik ki, de abban megegyezik a társaság, hogy "szeressük egymást gyerekek".Szombaton reggel a társaság életre keltette a békésen szunnyadozó motorokat, miután önmagát...

Várnézőbe mentünk ausztriába. Huszonegynehány motorral, korrekt biztosítással kimondottan lélekemelő dolog egy ilyen dübörgés a nyugodt 60-70-es tempóval. Medve barátunk felkészült a várak történelméből és indenütt felolvasta az egyik grófi másik királyi és harmadik hercegi család viszálykodását, hódítását, ajándékozását, visszafoglalását...

Utunk első állomása a Güssingi (Németújvár) vár, ami azóta is vár...

Másodszor a Lánzséri (Landseer?) előttparkoltunk le egy mezőn. Itt egy csoportkép is készült a vár kapujában.

Utolsóként a Fraknói várat néztük meg. Itt még Denevér barátunknak is nyitva maradt a szája a csodálatos kilátástól (vagy kiáltástól? :-)). Visszafelé Kőszegnél átkelve nyomulósabb tempóban zúgtunk szálláshelyünkig, ahol a hosszú út és az utána következő szintén hosszú este fáradalmait kipihenjük. Vezérkarunk jó kedvű volt és még egy jogdíjmentes képet is készíthettünk róluk :-)

Vasárnap Dani fiammal ketten jöttünk haza. Út közben még útbaejtettük a Jáki templomot, ami ha valaki nem tudná, magyarország legrégebbi temploma. Nagyjából ennyi... Jó volt! VULKÁNRÁJDERSZ FOREVŐŐŐR!

Szólj hozzá!

Címkék: motor program buli barátság életérzés

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.