HTML

Ablak Ajtó Ablakabb

Blogolni kell, avagy: "Blogolare necesse est" Ablak, ajtó és árnyékoló témában meglehetősen sok tapasztalatomat igyekszem közkinccsé tenni itt.

Friss topikok

Linkblog

2015.12.20. 10:19 Ablakos Ő szintén

Az ABLAKABB.hu honlap megújításának örömei és viszontagságai

Nem mondom történelmi pillanatnak, de úgy gondolom, fontos lépcsőfokhoz érkezett vállalkozásunk az Ablakabb Bt a hat-hét éve üzemelő előző honlapunk leváltásával. Előző (egyébiránt második) honlapunkat a kezdeti informatikusi beindítás és betanítás után szintén magam fejlesztgettem, de az utóbbi időben a megnövekedett műanyag ablak, Josko-ablakok és PortaDoors ajtóválaszték olyan mértékű káoszt eredményezett a honlapon és a fejemben, hogy elérkezettnek láttam az időt megújítani megjelenésünket. 

Elkészítette tehát egy megbízott vállalkozás a Joomla alapon épülő új reszponzív weboldal vázát és minta aloldalait. Innentől ismét enyém a pálya.

Tudják mi az a reszponzív? Én is csak sejtem, de csakazértsem guglizom ki. Szóval olyasmit jelent, hogy tökmindegy, hogy asztali gépen, notebook-on, okostelefonon vagy tableten nézem az oldalat, fekve-állva (mármint monitor:-)) mindig élvezhető, olvasható formában tudok megjelenni. Ez fontos, mert az utóbbi időben megszaporodtak azok a vevők, akik ájfonjukra, samsungjukra kitett hivatkozással választanak ki mondjuk egy Porta LEVEL ajtót. Tehát Öröm az van bőven. Oldalunk szép, informatív, csiripel, kutyát sétáltat és minden lehetőség megvan a még korrektebb bemutatkozásra. Látom például azt, hogy éppen adott esetben hányan böngészünk a weboldalon és el tudom különíteni, hogy én vagyok én, mint tag míg mások a mások mint vendégek.

A viszontagságok ott kezdődtek, hogy mint butajúzer rengeteg új módszert kellett-kell tanulnom vén fejemmel, iszonyat mennyiségű túlzottan igényes felbontású profi képet kell lebutítanom és átneveznem emészthető méretű és nevű feltölthető fotóvá. Kreatívkodhatok éjjel-nappal az új menüpontok rendszerezésében, szövegezésében, mert erre ablakos gondolkodás (üveges szemmel tekintek a világra :-) ) szükségeltetik. Ráadásul, vasárnap hajnalban letámad engem a guuglibot, miszerint elromlott az oldalam (tele lett 404-es hibákkal) amit az újításkor újranevezett fájlok okoznak. Ettől kezdhetem a kulimunkát, amivel javítom a hibákat, törlöm a 404-et és várom a jószerencsét újabb pingvinalgoritmus formájában... Ja, és írok újabb blogposztot, újabb hivatkozásokkal hogy javuljon a helyzetem. 

Szólj hozzá!

Címkék: ablak nyílászáró műanyagablak ajtó győr ablak győr


A bejegyzés trackback címe:

https://ablakabb.blog.hu/api/trackback/id/tr498185830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása